nya ögon och öron

Barnen kom till mig i går så det första vi gjorde var att möblera om deras rum. Det blev lättefint, ljusare och öppnare och båda var nöjda. Nu ska vi bara få tummen ur att köra allt till tippen för jag har bestämt mig att om jag slänger ett skrivbord, måste jag köpa ett nytt och då blir det av. Vi var också på rusta och köpte ljusslingor och det blev supermysigt. Tack Bea som är så bra på att inspirera när det gäller hemmet. Nu har jag även satt upp en rosa slinga i Annies rum och möblerat om där också. Julia står näst på tur. jag känner att jag måste trivas i rummen för att trivas i lägenheten så det får bli min nya satsning. Ett mysigt hem ::: det var de nya ögonen




Annies rum. I fönstret bor snövit och de 7 dvärgarna.



En hörna för dockhuset

...jag har också bytt ut mina öron så nu försöker jag höra det jag hör på ett annat sätt. Mycket av missförstånden är att jag tolkar ord och meningar fel och tar åt mig och tror att jag gör saker och ting fel fastän att min sambo aldrig menar det.
Ibland är det bra att komma till insikt. Jag fick ingen bra bild på maja och emils rum så jag återkommer med det. I dag ska vi gå och fika på stan och sen blir det plankstek!

Ett ord på vägen; Skynda dig medan du har lust!

Kommentarer
Postat av: Anne

Tjusigt! Vilken energi du har!

Glöm inte att man har gemensamt ansvar för förhållandet. Kram

2008-11-15 @ 18:50:55
Postat av: Kristina

Kan bara säga att det ser jättefint ut.

Vad skönt att du har hittat hem igen!

Kram

2008-11-16 @ 04:48:03
URL: http://tinnie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Släng inte skrivbordet! Hector behöver ett, det kanske passar här?! Vi köper det om det funkar i storlek!

2008-11-16 @ 21:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0