Sovmorgon!

I dag börjar jag halv tio. Jag ligger nerkrupen under täcket med kaffe och dator-  mys! Hade planerat att åka och köpa bruna gardiner och ha i mitt vardagsrum nu när lönen kommer. Jag måste ha 3-m längder och med tre fönster blir det 18 m tyg! Det är Ikea  och Hemtex som säljer färdigsydda 3-m gardiner och nu har jag hittat bruna panellängder. Tycker ändå det kan bli lite juligt om jag har lite röda detaljer i rummet. Till saken hör att vi skulle köpa dem för 1100:- men till min stora glädje har de en annons idag som säger  "ALLA gardiner ½ priset!" Underbart! foto kommer. Jag skulle också vilja ha bruna kuddar, filtar och mattor till vardagsrummet och dessutom ett stort svart/grått överkast till oss av ett material som katthår inte fastnar på.
                       

Tänk om man alltid hade haft råd att köpa precis vad man ville ha.

I går var Annie och jag på jakt efter en stooor röd julstjärna som vi skulle ha i det mittersta av våra tre fönster i vardagsrummet. Jag hittade en på Maxi för 199: - och med Kevins hjälp (som numera är över 1,70) fick jag upp den i fönstret. Den var 74 cm i diameter, men hur jag än gör ser det så pluttigt ut! Med mina bruna gardiner som inramning blir det nog bra i alla fall!!

Nu ska jag planera veckomenyn! Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Kristina Stendahl

Låter som om det skulle kunna bli kanonfint, ser fram emot bilder.



Jag sa ju att jag skulle lägga en kommentar om vad Johanna hade sagt när vi övade på hennes vers.. jag valde att lägga den på min nya blogg istället. www.tinnie.blogg.se/js

Där kan du läsa vad hon kläckte ur sig den lilla skruttrumpan.



Kram och ha en härlig kväll.

2008-11-27 @ 16:27:46
URL: http://tinnie.blogg.se/js

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0