Man behöver tid

om man vill blogga och jag trodde jag hade tid, men tydligen inte för jag har ju inte kunnat skriva sen i förrgår!!
Jag jobbade hela dagen i går som resurs och då är jag inte i barngrupp utan på kontor och jag trivs rätt bra med det faktiskt..särskilt i går eftersom det regnade så mycket! Däremot avlastar jag personal på äventyrsförskolan så att de får ut sin rast så i 1½ timme satt jag i ett vindskydd och hade det mysigt med barnen.

Vi var på banken efter jobbet och fick ett lånelöfte på huset, spännande...kanske vi ska lägga bud.

När jag kom till jobbet i dag möttes jag av ett skelett och en häxa och det var mina änglar som påminde mig om det är Halloweenfwst idag. Så vi gjorde långbord med vit duk som Anna fick rita läskiga saker på. Tack Anna min underbara kollega för att du är bra på det jag inte är bra på! Vi hade äppeljuice som barnen fick dricka, fast vi kallade det för spökpiss. Vi hade dekorerat med spindelgodis och tandrader....De fick även glass. Sen hade vi disco !! Tyvärr hade vi glömt spökdiscoskivan hemma, men sommartider med Gyllene tider går ju alltid hem!!



Spök piss 


Bordsdekoration
                                                                  


Fröken dansade på bordet!!        


                      
 Spöksamling




Ett ord på vägen; Man borde njuta av småglädjorna lite oftare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0