Måndag igen.............

Vaknade av att klockan ringde 5.30. Jag stod på jobbet kl 6 redo att börja städa efter mig från festen i fredags! Det var inte så farligt, jag dammsög och torkade golven, ställde tillbaka möblerna och satte en hylla framför väggen med rödvinsränder  =(  Vi får nog måla den väggen så småningom.....

Slutade tidigt så jag körde hem och tog disk, tvätt, betalade räkningar,



var på Willys och ÖB och hem med varorna igen.


Sen tog jag på mig mina träningskläder och min mobil (jag har stegräknare i den) för idag SKA jag komma upp i 10 000 steg. Jag promenerade till jobbet där vi skulle ha personalmöte. Efter mötet sprang jag hem. Det är två veckor exakt kvar till vårruset och jag har ju målet att springa det på max 30 minuter. I dag efter 30 minuter hade jag sprungit 4 km och 930 meter...70 meter saknades.......Det går nog snabbare när det är tävling så jag har hopp om det fortfarande. Stegräknaren stannade på 10291 steg idag.




                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0