I did it!!

Yes, jag gjorde det! Jag tog ett stort steg genom att byta om till träningskläder, köra ut till min blivande omgivning och springa 2 km!! Jag tänkte börja på 3 men det var tur jag inte gjorde det. Eftersom jag inte rört mig sen i augusti var jag beredd på att det skulle bli tufft. Det slutade med att jag hade ont i huvudet och att det kändes som om hjärtat skulle sprängas men jag gjorde det och jag stannade inte, jag fick inte håll och jag mådde inte illa. Det kändes ok när jag var färdig. Omgivningen var i alla fall vacker!




Marielunds gård

På väg till jobbet var det så här fint!



Jag duschade på jobbet innan jag började kl 9.30. Vi har varit på skolan i dag för att gå på biblioteket. Barnen var på skolgården och de hade kul!
Vi har haft kvällsmöte så jag jobbade till kl 19. Sen for jag iväg för att hämta Emil hos en kompis på Saltö och sen hem. Hasse blev nog lite inspirerad för han och Kevin har precis varit ute och sprungit sig en runda också!
Vårruset är bokat till en måndag i maj så nu är det bara att ligga i hårdträning!





Jag har därför bestämt mig för att ta samma runda i morgon igen och igen till det känns behagligt - sen ska jag öka med 500 m osv....

Kommentarer
Postat av: Nina

BRA JOBBAT!!!!!

2009-01-13 @ 16:19:38
Postat av: Syster

Härligt!! Säg till när du kommit upp i 5 km så kan vi springa tillsammans... ha ha!! I dag har jag spinnat på jobbet och det var jobbigt, ska nog aldrig göra om det..! Kram

2009-01-13 @ 18:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0