Josef Frank

Jag hade ingen aning om vem han var innan jag började googla efter vad mina tapeter kommer ifrån. OM jag behöver mer ville jag veta var man kan hitta dem. Det visade sig att mina fondtapeter i mitt nya hus är designade av Josef Frank!
Den ena heter ELDBLOMMA



och den andra heter PARADISET



I mitt hem blommar just nu en otroligt fin porslinsblomma

  

Jag har dessutom en sambo som ÄLSKAR påsken så nu har han påskpyntat trädgården med fjädrar!



Det är för mörkt nu, men det kommer foto på detta!

Kommentarer
Postat av: Ola Ulvås

Hej TB!

Kul att hitta din blogg här ute i rymden!

Många fina bilder! Du är duktig med löpningen förstår jag.

Grattis till erat nya hus!

Jag kikar snart hit igen...Kram Ola

2009-03-24 @ 23:12:56
URL: http://olandinho.blogg.se/
Postat av: Anne

Vackert med porslinsblomma, synd bara att de luktar så jäkla illa!

Här ska vi "påska på" till helgen och då är det INTE min man som vill det ;)

Kram

2009-03-25 @ 07:59:20
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0