30 mars

I dag skulle jag öppna 6.15 på jobbet och jag var såå trött. Det gäller att sätta på två kannor kaffe så man vaknar! Ja vi är en del som njuter av en kopp på morgonen.


Jag var på möte på fm och helt plötsligt var kl 13 och då slutade jag. Vi skulle dock sitta och planera påskfest och utvcklingssamtal kl 15 så jag gav mig ut och sprang ca 5 km och idag gjorde jag det på 31 minuter. Målet är att springa på 30 eller mindre. Nu hade jag i och för sig motvind och ett obekvämt linne under jackan så de första två km gick nog lite sakta. Jag fick låna min kollegas MP3 och då går det mycket lättare att springa. Sen hann jag hem för att duscha innan jag åkte tillbaka på planering. Jag skulle fortsätta med den sunda linjen hade jag tänkt så jag tog en banan i bilen tillbaka och en apelsin i väskan. Då hade mina underbara kollegor ställt fram en chokladkartong!!



Där slutar dagens karaktär....jag går från planeringen efter 2 timmar något stinn i magen....

När jag kom hem låg det tvätthögar och ropade på mig, källsortering som ville in i sina behållare och en liten tjej som ville ha förkläde på påskfesten i morgon. Jag ringde min vän och förälder på jobbet - Anne som är en ekorre- dvs hon samlar på allt och givetvis hade hon inte bara ett utan två förkläden. Vi fick en rundvisning i hennes fina hus på köpet! Bra jobbat Henrik!

Innan vi åkte dit körde vi inom Ella och piipens skattkammare och hittade en skitsnygg svart jacka till Annie för 100:-  Jag rekommenderar den affären med öppet tre timmar tre dagar  i veckan men med kanon priser och ett stort sortiment för alla med barn upp till strl 134-140. Ju mindre klädstorlek desto större utbud!

   

  

Finns lite leksaker, pussel, spel och böcker också

Kommentarer
Postat av: Anne

Wow vad duktig du är som springer!

Den där chokladen spelar ju ingen roll eftersom du springer som en tok, du förbränner ju masssor av energi. kul att kunna hjälpa till med förklädet. Här finns det oanade resurser i utklädningslådan ;)

Ha en skön dag! Kram

2009-03-31 @ 08:07:26
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Henrik

Tack!! ;)

2009-04-03 @ 13:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0