Utmaning


Jag har blivit utmanad av www.annef.blogg.se


10 FAVORITER

  • Dialekt: Hatkärlek till skånska eftersom en stor del av min familj är därifrån
  • Mat: Broccoligryta
  • Låt: "Snälla snälla"
  • Film: När lammen tystnar
  • Tecknad figur: Kalle Anka
  • Sport: Löpning
  • Komiker: Robert Gustavsson
  • Veckodag: Lördag
  • Glassmak: Citron/Lakrits
  • Artist: Pink Floyd


9 FÖR TILLFÄLLET

  • Humör:Kort stubin men kortsint
  • Tanke: vårruset och i formloppet 
  • Kläder: Jeans & tunika
  • Bakgrund: Hockeyreferat
  • Känsla: trötthet
  • Tid: 22.56
  • Bästa sak: Datorn
  • Irritationsobjekt: TV:n


8 FÖRSTA

  • Bästa vän: Många
  • Husdjur: Bertil och Signe
  • Utlandssemester: Bulgarien
  • Piercing: Öronen
  • CD skiva: Carola -Främling
  • Bil: Bajsbrun volvo 363
  • Ord: mamma eller lampa

7 SENASTE

  • Telefonsamtal: Bea
  • Mat: en lite rest från en familjepizza 
  • Dryck: En Bellman 6,0
  • Biltur: Hämtat mannen och hans kollegor på Fox efter deras after work 
  • Tv-program: Talang innan "någon" bytte till hockey
  • Spelad låt: Hon gör mig galen av Ulf Lundell
  • Köpta klädesplagg: Ballerinaskor


6 HAR DU NÅGONSIN

  • Dejtat någon av dina bästa vänner: Ja
  • Brutit mot lagen: Ja.....
  • Blivit arresterad: Nej
  • Badat naken: Ja, det har hänt nån gång
  • Varit med på TV: Ja
  • Varit med i tidningen: Ja


5 NEJ TACK

  • Skolämne: Biologi
  • Mat: Lutfisk
  • Musik: Jazz
  • Dryck: Whiskey
  • Djur:Spindlar


4 SAKER

  • Du gör när du har tråkigt: Hänger vid datorn eller tittar på tv
  • Du gjorde igår kväll: Var hos Nina, nattade barn, läste i sängen inna läggdax
  • Du kan höra just nu: Introt till en film på kanal 6 
  • Du inte kan leva utan: Min underbara familj


3 PERSONER

  • Du kan berätta allt för: Bea
  • Du tycker om: Min familj, mina vänner
  • Du inte gillar: Oärliga och skrytsamma människor

  • 2 VAL
  • Coca cola eller fanta: Coca cola
  • Hund eller katt: Katt


1 ÖNSKAN

  • Att få leva ett långt och lyckligt liv!

Jag utmanar
 
Er som läser min blogg!!


Kommentarer
Postat av: Ulle



10 FAVORITER



Dialekt: Skånska & all skotska

Mat: Thai

Låt: "Wherever I may roam" Metallica

Film: The Eternal sunshine of the spotless mind

Tecknad figur: Kalle & Hobbe

Sport: (att titta på): konståkning (att utöva): simning

Komiker: Eddie Izzard

Veckodag: Lördag

Glassmak: Vad som helst med choklad

Artist: John Lennon





9 FÖR TILLFÄLLET



Humör: Gott

Tanke: Mätt

Kläder: Mjukisbrallor & t-shirt

Bakgrund: Barnens tjafs med varandra

Känsla: lätt slö

Tid: 17.23

Bästa sak: mina böcker

Irritationsobjekt: Maken





8 FÖRSTA



Bästa vän: Anna

Husdjur: Smulan, Jalle & Julle (katt resp kaniner)

Utlandssemester: Danmark

Piercing: Öronen

CD skiva: någon med Björn Skifs, köpt på EPA i Örkelljunga

Bil: har aldrig ägt någon

Ord: mamma eller lampa



7 SENASTE



Telefonsamtal: mamma

Mat: grekiska hamburgare med fetaost och hemgjord tzatsiki

Dryck: Dricker kaffe as we speak

Biltur: Blev hämtad av familjen vid jobbet i går.

Tv-program: Coupling

Spelad låt: Ring of fire med sonen på Singstar

Köpta klädesplagg: Sommartunika





6 HAR DU NÅGONSIN



Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej

Brutit mot lagen: Ja.....

Blivit arresterad: Nej

Badat naken: Ja

Varit med på TV: Nej

Varit med i tidningen: Ja





5 NEJ TACK



Skolämne: Fysik

Mat: Lutfisk

Musik: Dansband, topplistor

Dryck: Whiskey

Djur: Spindlar





4 SAKER



Du gör när du har tråkigt: Hänger vid datorn eller tittar på tv

Du gjorde igår kväll: Kollade Så ska det låta, åt grönsaken med dipp, drack en halv flaska vin och somnade med en bok vid halv 11. Fredagar rules.

Du kan höra just nu: Maken som sväljer kaffe.

Du inte kan leva utan: Min underbara familj





3 PERSONER



Du kan berätta allt för: Linus

Du tycker om: Min familj, mina vänner

Du inte gillar: Oärliga och skrytsamma människor





2 VAL

Coca cola eller fanta: Coca cola

Hund eller katt: Katt





1 ÖNSKAN



Att få leva ett långt, friskt och lyckligt liv!

2009-05-09 @ 17:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0