Äntligen! (7 oktober)

Jag tycker det är kul att få skriva ner sina tankar ibland, men för mig är tiden och vad jag ska prioritera ett problem. I dag får lösningen bli lunchrasten. På fm var det bara två små barn i min grupp så vi gick en långrunda- därför behöver jag inte gå på lunchen för att klara mina steg idag =)

I går kväll var Emil på innebandy. Det är helt underbart att se att han verkligen hittat sin grej! Ledaren är super. Tydlig och rak, har genomtänkta övningar och avslutar med att spelarna får möta varandra. Uppmuntrar passningsspel i stället för mål....Emil som har en sån vinnarskalle förlorade med 9-4 igår-
MEN HAN VAR LIKA GLAD ÄNDÅ!! Han fick dessutom göra två mål och det behöver hans självförtroende så här i starten. Efteråt var han riktigt svettig- och superglad!



Det flyter bättre denna vecka. Barnen har kommit ikapp sina skolarbeten och läxorna är överkomliga - vilket leder till mer tid för övriga familjen hemmet och annat viktigt (som att krypa ner i soffan med en bra tidning).

Jobbet flyter också på och jag jobbar ju som sagt med världens bästa kollegor!!

Skriver mer sen! Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0