Det blir inte alltid som man tänkt sig....

Helgen planerades med bönor och fläsk, men det blev inte alls så. Jag blev magsjuk natten mellan torsdagen och fredagen så då ställde vi in alla festligheter och förberedde oss på att alla skulle bli liggande. Nu blev det inte så.  I stället blev det en lugn fredagkväll..jag var fortfarande helt slak efter natten. Annie var på sitt första disco i Nättraby och det var jättelyckat! Vi var i stan och köpte en bolero och Julia fixade hennes hår!



På lördagen åkte jag till stan en runda. Jag köpte en snygg lampa till vardagsrummet och lite annat smått och gott bla en gravdekoration.



När jag kom hem var Hasse i full gång att organisera garaget. Efter ett besök på graven satte jag i gång med att baka kanelbullar. Annie hjälpte mig och de blev jättegoda. Sen gjorde vi plankstek och satt vid TV:n och mös med godis...



Anstalten och häktet ska läggas ner i Karlskrona så det är väl det mörka molnet på himlen för oss just nu- var Hasse ska jobba i framtiden. Pendling lär det bli frågan är om det blir till Kristianstad, Växjö eller kalmar??

Jag fick smak för att baka så i morse bakade jag brytbröd till min familj med goda pålägg juice och kaffe!!
Idag tar vi det lugnt och inväntar Annies gympa och sen är det KHK - Gislaved. Jag blir nog hemma och myser i stället. Synd att frysen är så liten annars hade jag nog bakat ännu mer- det är kul!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack för bullarna och lånet av bilen gumman!! Puss puss

2009-10-25 @ 16:38:52
URL: http://ninahallens.blogspot.com
Postat av: Tesse

Kan du skicka lite av din energi till Blåsippevägen 13 tack!!

2009-10-26 @ 20:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0