Tisdag 8 juni

Efter jobbet körde jag raka vägen till gymet för att göra mitt styrketräningspass för andra gången. Härlig tid att träna då det nästan är tomt på gymet. Hämtade Annie på fritids och sen åkte vi hem för att laga mat.

Vissa dagar sitter det två tonåringar hemma som precis har ätit, vissa dagar är de inte hemma alls och vissa dagar som den här är de SUPERHUNGRIGA! VI HAR INTE ÄTIT PÅ HELA DAN FÖR DET VAR SOPPA SYNDROM!! Snabbt på med mat och servera!!Efter mat och disk körde jag till Maxi för att köpa present till en tjej i Annies klass som ska ha kalas på torsdag efter skolan. Jag pantade även burkar och flaskor samt köpte en softshelljacka till Emil (som fortfarande ligger och solar på Mallorca!!) Sen körde jag och tittade till min vän Kina och sen moster Nina.

Hasse har skaffat sig en bok (den första jag har sett honom läsa under våra år hop!) så han gick och lade sig kl nio för att läsa. Jag har jobb så det räcker och blir över så jag satt med det i en timme ungefär innan det var sängdax. När jag väl kom upp i sängen kom jag på; JAG HADE JU INTE LÄST DAGENS BLT, ner och hämtade den. Ett måste att se vad som hänt i världen och Blekinge innan jag somnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0