Nu e det fredagsmys

Tänk - redan 18 december! I går kväll var vi på julpysselkväll i Emils klass. Det var trevligt, men det hade nog varit änu trevligare om man inte jobbat på dagis. Jag är inte supersugen på att pyssla på min fritid =) Maja och Annie var oclkså med och eftersom Adrian och Emil går i samma klass så var ju Elvira där till Majas stora glädje!

    

  

I morse var jag i kyrkan och tittade på barnens skolavslutning.....
Det var i Amiralitetskyrkan. Stämningsfullt med sång av barnen och tal av världens bästa rektor!
Elvira var också med =)

      

Sen var jag på mitt jobb som placerinsansvarig som jag är på fredagarna!

På kvällen var jag och tittade på gymet som ska öppna i Nättraby. Jag skrev in mig så den 10 januari kör vi i gång!!

Sen var det tacos, mys, spotify och en utflykt med en förälder som glömt en overall på förskolan. Vad gör man inte för sitt jobb...???

Trevlig kväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0