Två arbetsdagar kvar.....

I går satte jag upp en väggdekoration i sovrummet..piffade upp den lite grann. På andra väggen har jag förstoringar av naturbilder jag tagit på Almö och i dagarna kom jag på att det hade varit trevligt med förstoringar som julklappar, men nu är det försent att beställa. Det får bli till någons födelsedag i stället.





...och snön fortsätter vräka ner. Underbart med lite julkänsla! Hasse fick skotta hur länge som helst för att få bort allt och i dag fick vi reda på att vi ska vara delaktiga i att skotta vår väg och det har ingen talat om för oss. Kanske det är därför våra grannar blänger på oss (eller rättare sagt grannfrun). Nåt har hon i alla fall emot oss för hon har inte hälsat sen vi flyttade hit.



Jag tog det lugnt på morgonen och sen körde jag till Bea på en fika. Efter det satte jag på julmusik på spotify och började slå in julklappar. Det blev en hel del......



Hasse satsade på att köpa en såg och sen gav han sig ut i skogen för att hitta sig en gran. Moloken kom han tillbaka efter en lång stund- utan gran. Vi får köpa en i morgon i stället.

Efter en god hamburgare (med massor av tillbehör) hämtade jag Julia i stan och därefter gick Annie och jag till Blekingeplantan på julmys. Vi var sena så julmyset var över och åsnan var på väg hem, men lite julstämning blev det i alla fall.



För ca 2000 kr kan du få en så här snygg marchallgran.......



Nog är det en inspirerande butik??



Så här fin var min julgran när vi kom hem...



Nu blir det myskväll och en laddning inför morgondagen...som sagt två dagar kvar....
sen är det semester!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0