Annandagen

Vi skulle inte vara hos mamma förrän kl 15. På morgonen kom Kevin, Julia och Annies moster Miriam och hämtade Kevin och Julia. De ska vara hos henne ett par dagar. Maja gick på rean med en kompis så jag, Hasse, Emil och Annie åkte på en liten utflykt till Slätthammar på Almö....vi hade lite fika med oss.










Hur vackert som helst, men kallt!!

Vi var hemma och vände innan vi åkte hem till min familj. Där var alla på min mammas sida utom min äldsta morbror.
Vi blev bjudna på helstekt fläskkarré alt lax och det var jättegott! Vi var lite trötta idag så efter ett par timmar tackade vi för oss och åkte hem!
God fortsättning på er alla!

























Kommentarer
Postat av: Anne

Guuuuuuud vilka fina bilder!!!

2008-12-29 @ 08:32:20
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0