Regionala kändisar

http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1342508

I dag har vi varit med på regionala nyheter när vi åkte med mobila förskolor till Naturbruksgymnasiet i Bräkne-Hoby.

Vi har fått se stora grisar



mellanstora grisar



och små grisar



kor



och hästar..



Efter maten fick vi åka hölass och traktor



samt häst och vagn



Därefter var det dax för mellis
nybakat bröd och nyponsoppa eller mjölk!



Därefter åkte vi hem till vår förskola igen. Vi har haft en underbar dag!!

Efter detta åkte jag och hämtade Moa och Jacob- mina systerbarn som jag passade några timmar. Vi hade det jättemysigt. Kram till er- det gör vi fler gånger!

I morgon går färden till Alljungen. Nu ska jag städa av toaletterna och stryka Annies lucialinne. Hon och Emil har luciatåg i Fredriksskyrkan i morgon kväll! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0