Jag har gjort en Therese!!

Jag har på en dag lyckats med att sätta på sex koppar kaffe utan kanna så att allt rann ut på golvet hemma hos mamma. Vi var där och fixade med båten. När jag kom hem skulle jag ge katten mat och allt hamnade på golvet. Sen skulle jag koka spaghetti och trodde paketet var oöppnat men blev varse om att det inte var det när hälften av dessa ramlade ut på golvet. Sen skulle jag "rätta till" en tub med tomatpuré men korken var inte på så jag sprutade röd ävja över golvet. Dagen efter skulle jag posta en beställning på oriflameprodukter och lyckades beställa dubbelt av allt!! Trött jag blir. Fick ringa för att få ordern tillbakadragen för att sen göra om den igen. Därefter skulle jag tanka och stod och var arg för att det inte kom nån bensin...då hade jag glömt stoppa i kortet i automaten....lägg till allt detta att jag konstant letar efter saker jag inte kan hålla reda på såsom nycklar mobiltelefoner, plånbok och papper till barnens skola...fatta att jag är lite irriterad på mig själv!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja..tänk då på din omgivning somfår hålla reda på dig och dina saker...hur trötta blir inte vi...puss

2008-11-18 @ 21:57:57
Postat av: Anne

Välkommen i klubben "förvirrade kvinnor" där undertecknad är sekreterare, vill du bli ordförande?? Kram

2008-11-19 @ 08:14:00
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0