Julstämning- nej tack!

Jag har läst på Annes blogg att nu har hon satt upp alla julsaker! Jag har prcis fått in mina bilder från mobilen i datorn och sitter och njuter av dessa vackra sommarminnen! Jag visar dem i stället för julstjärnor jag inte packat upp än.


GÖTEBORG

                 
SAILET SETT FRÅN MJÖLNAREHOLMEN
  
          

TRUMMENÄS EN SOMMARKVÄLL
 
         

ANNA OCH BEA PÅ KONSERT MED MORA TRÄSK
    

  

MAJA OCH EMIL PÅ LOPPMARKNAD I ÖSREGN!!
       
             
MAJA MED TOBBE TROLLKARL



ELVIRAS DOPKALAS

 

DENNA SOMMAREN SPRANG JAG EN MIL - ETT MINNE BLOTT =)

Kommentarer
Postat av: Anne

Jätte härliga bilder, visst längtar man till sommaren även om jul är kul!

2008-11-23 @ 15:26:08
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0