Var är min karaktär??

Jag måste börja träna - hjälp var har karaktären tagit vägen???? Kanske lämnade jag den i Göteborg efter Midnattsloppet för efter det har jag inte sprungit en enda gång! Nu har jag kommit på att jag ska bli medlem på friskis och svettis men bara för att styrketräna. I den salen finns nämligen löpband och jag tänkte att jag kanske ska springa där nu när det är så kallt ute.

 '

Det verkar ju i alla fall finnas gott om plats. Läste i senaste numret av I FORM att det är roddmaskin som gäller. Det är det ultimata träningssättet där du tränar hela kroppen samtidigt som du förbränner massor!! Kan inte se nån roddmaskin på bilden men det finns säkert. Jag har tom fått med mig min kollega Anna. Hon ska träna med mig på tisdagmorgonen innan jobbet och jag har det dokumenterat på en liten videosnutt på mobilen när hon säger detta. (nu kommer hon inte undan...) 

Nog om det. Jag säljer också oriflame och det är riktigt roligt när allas beställningar kommer och man får packa ner det respektive köpare har beställt. De har så mycket roliga både smink och hudvårdsprodukter och det finns även till barn och män..fick senaste numret med varorna så den har jag bläddrat lite i under dagen.

http://www.oriflame.se/prod/offers/CurrentBrochureFrontpage.jhtml -

klicka på länken så kan du också bläddra i det senaste numret!!


Maja har sålt jultidningar i år så den beställningen väntar jag också på......hon har bara sålt till oss närmst sörjande och ändå fick hon ihop en stereo, massor med godis som premie plus 128:- som blev över. Det är ganska bra förtjänst.

Nu har moster flyttat till en stoor femma i stan. Jag fick en Tv till barnen (de hade 5 st) och dessutom en fin skrivbordsstol till Emil av henne. Nu har jag också hittat en liten soffa till Maja på Blocket och sen har jag bara en skrivbordsstol till Maja och en stor matta till Emil kvar sen tycker jag deras rum är ganska färdigt!
Jag väntar också svar på en hylla till Julias rum- vi behöver verkligen ta tag i det nu så det blir fint till advent. I morgon åker Hasse till Södertälje så jag är själv med barnen till onsdag. Då tänkte jag fixa och dona lite i vår lägenhet.
Vi hörs igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0