Hur ska jag få mitt trädäck mysigt??

I torsdags skulle Maja sjunga på ett äldreboende med sin kör. De är så duktiga och de avslutade med att Maja och en tjej till sjöng en duett. De två sjöng tillsammasn i verserna och backades upp av kören i refrängen! Hon är tonsäker nu och kommer förhoppningsvis utveckla sin röst ännu mer när hon nästa år får börja ta sånglektioner!

Jag var på personalfest igår och enligt mina vänner hade jag väldigt roligt!!! Lite drygt när det blir så, men det är tur att det inte händer så ofta. Jag åkte till Bea och satt på hennes veranda med kaffe och fanta och hade hur kul som helst när vi gick igenom gårdagen! Sen åkte jag hem och tog mig ett varmt uppiggande bad och efter det körde jag ut och kollade på Julias seriepremiär. Hon gjorde mål och de vann med 3-0! Hennes pappa är stoltare än en tupp över henne, hon har blivit superduktig på bara ett år.

Därefter kom det en bonde med träskor och köpte vår tvättmaskin - äntligen är vi av med den! Jag gick ner massor i pris, men jag ska ha pengarna till att köpa hem material till Emils rum så jag kan bli färdig med det snart! Jag stör mig kraftigt på det, men det bästa är att han inte bryr sig- han är bara glad över att ha ett eget rum.

I dag har vi ätit kycklinggryta med tagliatelle. Jag är nöjd över att leva ihop med en man som älskar att laga god mat. Kvällen har jag tillbringat med datorn i knät. Jag har surfat runt och letat inspiration till vårt enorma trädäck på baksidan. Hur ska jag göra för att det ska bli mysigt?
Tänk om man kunde ha det så här!! Så här vill jag ha det!!

Foto: Sto-Cph

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0