Julafton

På julafton började vi med en fotbollsmatch. Walde/Lundin mot Nilsson/Boman. Skönt att röra på sig innan julmaten!



Sen åkte vi hem till oss och började med den goda julmaten! I år blev vi 18 personer som firade jul tillsammans!



Därefter var det den sedvanliga Kalle Anka och för första gången i mitt liv tittade jag inte. Jag hade fullt upp med att klä ut mig till TOMTE!



Sen kom han (jag). Jag kände mig lite dum när jag stod högst uppe på berget, med en kudde under magen och en lykta i handen. Man jag var oigenkännerlig förutom att jag hade glömt ta av mig ringen och ta på mig någon annans skor....



Visst var jag snygg???? Alla var nöjda och glada över sina julklappar. Själv fick jag en spikmatta och en klocka av Hasse, samt påslakan av mamma och Gunnar. Kvällen ägnade vi oss åt trevligt umgänge med lite sång!

GOD JUL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0