Juldagen

....ösregn hela dagen. Som tradition går vi alltid vår julrunda runt Saltö och Dragsö med våra stopp längs vägen då vi stannar för att stärka oss med nåt starkt. Eftersom vi numera inte bor i stan bestämde jag att jag skulle vara körbar. Regnet gjorde att vi fick minska rundan till att gå runt Stumholmen, via Åhlens och hem igen. Regnet gjorde också att det inte blév några foton från rundan.

Efter rundan är det lutfisk som gäller. Jag, barnen och en och annan vuxen är inte så glada för lutfisk så jag åt köttbullar med potatis och svampsås i stället.

Innan vi körde hem tittade jag och Annie på "Astrids jul"- helt underbar....bl.a med Madicken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0