Redan torsdag

I tisdags slutade det med att jag gjorde ett lass pannkakor till barnen och sen åkte vi till Tallholmen på ett dopp! På em skulle Maja och Emil lämnas till mormor för hon har som tradition att alltid ta barnbarnen på sommarteater i Karlshamn.





Efter att ha lämnat hem Annie åkte jag till Bea för att ta en långpromenad. Efter en skön vandring på ca 8 km bjöd Mattias på korv med bröd och grillade majskolvar. Vi satt och mös på hennes veranda med vårt kaffe.

I går var det onsdag och då stod en fika på Brändaholm på programmet.
Men innan det åkte vi till Nina och fick Maja klippt i lite etapper för mer volym

  

Sen var det dax för fika hos Anders och Lotta.



Där är så fint!!



Utsikt från matplats och verandan...



En av alla detaljer i trädgården



Sen fikade vi på kladdkaka, glass med hjortronsylt och kanelbullar!!
Jag fick en massa spännande information om Dubai eftersom Lottas dotter malin med familj bor där just n. Hon ska vara där minst ett år till så egentligen skulle jag passat på att åka dit. Det hade nog varit en upplevelse!!



Efter en härlig avkoppling på denna fantastiska lilla ö gick vi ner till Dragsö för ett bad



Annie och Emil hittade massor av blålera som de gjorde en skål av som jag sen skulle frakta hem.....



Sen kom regnet och då bar det av hem till huset för att njuta av grill, potatis i folie och rosévin





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0