Födelsedagar

Allvar vad det ja- jag har haft en blackout och lagt in min andra mailadress vid inloggningen så jag har inte komit in på bloggen på en vecka- mycket frustrerande eftersom jag senaste veckan haft ett par tillfällen att blogga loss!

Våren är ett enda hysteriskt födelsedagsfirande
Jan 4,12,24,28  Feb 21,23,24 Mars 2,23 (jag och mamma),24 (min son) April 8,10,14 (min dotter) är exempel på datum då mina närmst sörjande fyller år . Snacka om utgifter!!



I år passade även min sambos syster på att gifta sig i smyg och bjöd på baluns i lördags. Då krävdes nya kläder till alla familjemedlemmar och dessutom skor för man kan ju inte gå på fest i vinterkängor!
Jag kände mig ganska nöjd eftersom jag är så pass kort att jag kan handla på barnavdelningarna i strl 170. Hittade en snygg klänning på Lindex som också därmed köptes till hyfsat pris.



Eftersom jag börjat träna igen fick jag ett par nike löparskor av mamma och Gunnar i födelsedagspresent,
 


ett löparställ av Hasse från SOC

SOC PALDAN PANT BLACK
så nu ska jag ta vårruset på 30 min eller under den 11 maj!
Dessutom fick jag ett snyggt halsband av Marie och en Orgasmotron av Maja!

Så vad är en orgasmotron? Jo en sån här!



Till hårbottenmassage! Jag utlyste en tävling på jobbet om att gissa på vad detta ord kan betyda..konstigt nog tänkte alla på nån form av apparat?                                                                       

I torsdags var jag med mina förskolebarn på Skogsgrinden och då fick vi se två härliga vårtecken;





Några myror har börjat röra på sig!

Emil fyllde år dagen efter mig och min mamma samma dag så vi slog ihop kalasen i lördags.
Min moster och morbror var där!


Emil fick inlines, nikeskor och  Green goblin

I dag på morgonen sjöng vi för honom och då fick han solglasögon, jeans, bionucle, popball och venom


Dessa två tillhör spiderman och han tycker de är hur häftiga som helst!!???

Kommentarer
Postat av: Anne

Ha ha ha ;)

du är ju så härligt förvirrad ibland! Skönt att du är tillbaka i bloggen i alla fall. Va härligt att ni såg vårtecken, blåsippor som är så vackert. Ha det bäst!

Kram

2009-03-25 @ 07:57:04
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0