Min trädgård

Så här ser det ut från mitt vardagsrum. Bokskog har alltid faschinerat mig och nu har jag den utanför dörren- helt underbart!



Rhododendron är inte heller fel....



flox....



Jag älskar björk och jag har denna plus två hängbjörkar på tomten



Så här blev min Salix när jag fått ner den i en kruka



I dag har jag varit på Plantan och köpt en spaljé och en clematis som ska klänga på den



Nu saknar jag bara trädgårdsmöblerna så är denna sida av mitt trädäck nästan färdig...webergrillen får vänta till nästa år!


Kommentarer
Postat av: Anne

Wow vilken förändring du har fixat till :)

Avundsjuk på att du har skogen runt hörnet? Inte alls ;)

Ha en skön dag! Kram

2009-05-09 @ 13:34:13
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0