Mors dag!

I dag har det varit mors dag och vi åkte ner till mamma med en blomma- en fuschia

Se hela bilden 
klarar skugga galant!!

De bjöd på hamburgare med alla tillbehör. Trevligt!!



Maja satte till och med upp håret dagen till ära!!




Emil fick Gunnar att göra ett hjärta som sprayades med guldfärg och med en texten I love you -Emil 2009
Den fick jag sen i mors dags present




Marie var där och hon hade på sig ett nike-linne som hon fått i present- supersnyggt!




När vi kom hem igen tog ja på mig bikini och rensade rabatter. Maja städade min bil (dammsög och dammtorkade) och hon undrade vad hon får för det..jag får fundera på hur mycket det är värt! Fin blev den och jag behövde inte göra nåt!!




Vi fortsatte att njuta av att ha en trädgård så efter maten tog vi fram vattenspridaren...ljuvligt..det är så skönt att ha hus!



Gunnar byggde en spaljé till min klätterväxt som inte har funnit sin plats i tillvaron ännu!




Våra nya trädgårdsmöbler! Guld värt att kunna sitta och äta ute en sån här dag. Ikväll satt vi med tonåringarna och pratade ...så mysigt- en plats att umgås på. 6 stolar med bord och parasoll- perfekt!

Kommentarer
Postat av: Anne

Vilken härlig morsdag! Men värmen då...det tar ett tag att vänja sig ;)

Snyggt utemöblemang, vi har ju likadant! Man sitter hur skönt som helst och så slipper man släpa dynor fram och tillbaka. Ha det bäst!

Kram

2009-06-01 @ 08:05:37
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0