Virus

Min Emil är ju glutenintolerant och måste ha eget smör. Nu har jag hittat miniförpackningar till honom så jag slipper lägga över smör i en lite skål till honom...så söööt!



I går var vi och hälsade på min kusin Elvira som inte bara är min utan även Majas älskling. Hon har senaste tiden varit sjuk ofta så hennes pappa har döpt henne till virus! Här myser hon med Maja.



Hon är så go. Oftas glad och nöjd!



Ett annat barn som jag är mäkta imponerad av är min bästa vän Beas lilla Wilma. Hon är ALLTID så go och glad och leker själv. Hon är expert på att leka - har hur mycket som helst att imitera från vuxenvärlden. Jag var hos Bea en stund i kväll och då hade Wilma fredagsmys!



Annars har veckan varit ok. Sprungit en dag bara. I dag ringde Marie (min syrra) och sa att hon sprungit en mil på 49 minuter. Jag kände mig som Karlsson på taket då jag utbrast " Ja e inte me" På måndag får jag ha henne som draghjälp på vårruset men hon är väl ur mitt synfält efter bara en km. I em har Hasse varit på after work och vid kvart i åtta hämtade jag fyra mycket glada män (gubbar?) som jag fick köra hem. Det var ju hockey kl 8 och nu sitter min älskling i soffan och sover gott!

I dag har vi bestämt att vi ska försöka komma iväg ensamma för att kunna "bara vara" en helg och det blir den 6 juni. Oroligt tänkte jag att då kanske hela Sverige är stängt så mina kollegor föreslog Köpenhamn eftersom de inte firar 6 juni. Så får det bli och det är njutningsfullt att ha något att se fram emot!! Med 5 barn runt oss behöver man komma hemifrån ibland. Sist vi var i väg var vi på Ven och det var i augusti-07..........kanske på tiden att vi gör något igen???????????????

Kommentarer
Postat av: Anne

En liten kärlekssemester är ju aldrig fel! Klart att ni ska göra det! Ha en skön dag och lycka till imorgon på vårruset. Kram

2009-05-10 @ 11:05:23
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0