Ännu en bra dag!

I går fyllde Hasse år, men han mådde inte bra så det blev ingen sång på morgonen utan jag lämnade Annie på fritids innan jag började jobba. Efter jobbet hade han piggat på sig så då fick han öppna presenter. Han fick bl a ett restaurangbesök på Mont matre för hela familjen och för att göra den presenten lite roligare hade jag varit där och fått en meny som jag slagit som en present. Sen lagade vi fisksoppa och drack champagne. Mysigt!

  

Idag fyller Bea år så efter jobbet åkte jag hem och grattade henne innan jag åkte hem och förberedde kvällens restaurangbesök. Lite fin vill man ju vara =) Mont Matre är den mysigaste restaurangen i denna lilla stad. Alltid lika trevlig och serviceminded personal och alltid lika vällagad mat. Kvällen till ära valde jag roquefordspäckad oxfile med smörslungade grönsaker med klyftpotatis, Hasse tog pepparstek och barnen pizza. Deras pizza är sagolikt god!

Resten av kvällen har jag betalat räkningar, pratat i telefon och bara njutit av friden. Jag känner mig gladare än på länge - kanske beror det på mina omega 3 tabletter som jag försöker komma ihåg att ta varje dag...




Vi hörs!!


Kommentarer
Postat av: Moster

Det bloggas väldigt dåligt här måste jag säga!!

2009-11-29 @ 16:24:58
URL: http://ninahallens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0