Lite av varje....

Det blev en bra att -göra- färdigt -dag i går. Jag skrev mina ledighetsansökningar, anmölde mig till fkassan för vab och det bästa- jag hittade en kamera som jag köpte så bye bye alla mobilfoton, nu ska jag äntligen ta lite riktiga bilder!!!!

De sista bilderna jag tog med mobilen lade jag över i datorn i går.....kolla gärna in hattfesten från 27 september!




Så här bor Bea till på söndag....



En dag när maja hade fotbollsträning kombinerade Emil och jag läxläsning med en utflykt. Vi gjorde läxan i solnedgången på Bryggareberget...  

Emil blev så glad när han hittade Karlskronas största sortiment på glutenfria produkter på MAXI!!
Kan jag verkligen äta allt detta goda?? undrade han med lysande ögon


Denna enorma regnbågen stod över mig i går kväll när jag skulle gå hem från jobbet....
Annie hoppades på att den slutade i vårt hus för om man hittar regnbågens slut får man önska sig något =)

    

I kväll ska jag på kalas hos Johannes som blivit stoor - 21 år GRATTIS!

Snart ska jag hämta min kamera...

Tessan


Kommentarer
Postat av: Anne

Det ska bli spännande att se vad du kan åstadkomma med din nya kamera! Ha det bäst! Kram

2009-09-30 @ 07:46:48
URL: http://www.systeranne.wordpress.com
Postat av: Åsa

Härligt att du hittade en kamera, vilka söta barn du har, har de tagit sina skolkort utomhus?

kram ha det så bra

2009-09-30 @ 10:38:07
URL: http://bubbelgumma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0