Idag är jag piggare..

...men är hemma för att bli riktigt återställd. jag har varit på alla mina dagliga sidor på datorn...facebook (min farbror åker till Seyshellerna idag, min syrra har varit ute i det fina vädret, bea ska börja jobba snart) var väl det jag memorerade från den sidan. Jobbmail (en fråga om en placering), privat mail (jobbannonser  från min kollega som kan vara av stort intresse och som satte igång massor av griller i huvudet på mig, ett par oriflamebeställningar bla från lilla mor, en faktura från det nya gymet) tradera (jag har lämnat omdöme på den vita skjortan jag budade hem för 1 kr, min borsch kaffebryggare kommer nog idag, jag vann en auktion på en svart ny kjol för 25 kr) och blocket (inget jätteintressant). Ska också göra ett besök på LCHF recept och på Oriflame. Jag ska göra beställningen redan ikväll. Jag tycker det är så kul att sälja smink och hudvård och jag älskar när varorna kommer och de ska portioneras ut i små påsar tillsammans med nästa katalog och ett litet handskrivet kvitto..ha ha ja snacka om att jag är en administrativ person! 

Jag har hittat en hudvårdsserie till mig som är 35+. Den heter Ecollagen!

Om Ecollagen:

EcollagenBekämpa rynkor och få en smidig och synbart yngre hud med Oriflames nya antirynkprodukter hudvård Ecollagen. Det bygger på en ny banbrytande teknik - en 100% naturlig Tri-Peptide Complex som ökar hudens kollagen produktion och bekämpar rynkorna inifrån.

Den komplexa innehåller 3 naturliga peptiderna

Energetic Peptide

En ris extrakt som befrämjar cell produktion.

Collagen Peptide

En jäst peptid som förbättrar kollagensyntesen och hudens återuppbyggnad

Antioxidant Peptide
Vete peptid som förbättrar hudens egen försvarsmekanism.

Sortimentet erbjuder tre dagliga hudvårdsprodukter för kvinnor över 35 i alla hudtyper


http://se.oriflame.com/products/product-list.jhtml?prodCat=skincare&brandCat=scecollagen
Den är dyr men denna månaden var ögoncremen billig så då köper jag den. Förra månaden köpte jag rengöringsgel-milk då den var nedsatt i pris osv.... 

Har också hunnit fundera en del på att byta blogg- ja jag tycker denna är för tråkig- alltså inte innehållet (hihi) men utseendet och formatet på text och bilder. Frågan är rent praktiskt hur man gör.......och vilken slags blogg man ska byta till...

Idag kom tidningen (och gårdagens) och det var ju så himla skönt att kunna ligga med kaffet i sängen och lusläsa i lugn och ro..hm det är mys!!

Eftersom jag tror att jag är piggare idag (har inte hunnit känna efter) ska jag försöka ta de där snöfotona som jag pratade om igår. Kanske lite andra foton också?? Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Anne

Nice att du är bättre!

Ska bli kul att se dina foto ;)

Kram

2010-02-04 @ 12:46:29
URL: http://www.systeranne.wordpress.com
Postat av: Veronica

Hejsan!



råkade komma in på din blogg och läste du håller på med oriflame samt något om rynkor.



Om du vill hålla på med människor något liknande som oriflame så kanske jag kan ha något för dig av intresse hör av dig på min e-mail på [email protected] så ska jag förklara mer hur man kan tjäna pengar och detta är helt nytt och vi har en gigantisk marknad att jobba med men hör av dig om intresse finns så kan vi ha mail konversation.//Veronica Gunnarsson

2010-10-11 @ 16:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0