Underbara LCHF



I dag har jag ätit så god mat!

Till frukost en omelett med ost och skinka.......................................

Till lunch en wok med kassler och sötsur sås och creme fraiche........




Till middag en kycklingrätt som min kollega gett mig receptet på;

Bryn bitar av kycklingfile och wokgrönsaker av en smak du gillar (var för sig)
Tillsätt creme fraiche, kokosmjölk och ev en skvätt grädde efter tycke och smak
Krydda med green curry...den är stark så tag lite i sänder och smaka av....
Häll upp i en djup skål och njuuut!!


Kommentarer
Postat av: Anne

Det ser verkligen gott ut!

Jag ser fram emot när jag kan sätta igång med dieten igen samt att använda min crosstrainer och cykel.

Nu är det bara ett par veckor kvar till bebisen ska komma, men man vet ju aldrig exakt när den vill titta ut ;)

Ha en skön dag stumapn! Kram Kram

2010-02-02 @ 07:55:14
URL: http://www.systeranne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0